fredag 4 november 2011

Stolt chejj - Amkörkort

IN CASE OF WONDER.



Jag har Am-körkort!!!!!!! Omgad..
Jag fick 56 rätt, okej tycker jag.  Fattar ni vad glad jag blev när det lös grön på skärmen när jag var klar?!
Först ut var jag också!

naaaaaiice.
Så akta er för mig på gatorna på mornarna!!
Nu är min störtsta dröm uppfylld. 
Jag ska plöja på åkrar från klockan sex till åtta och tio då jag börjar. Ska bli så himlans roligt!






Annars då?
Har haft ett eksem runt näsan och munnen i några veckor och testat allt. Till och med..... JÖRDNÖTSOLJA?
haha, ja, inget har funkat. Så Emma fick åka till doktorn och få medoooociin.

Jag fick ett baaaouta stort paket med mig hem som ska hjälpa mot hård(?!) akne, (scaaaaaruyy), men nu åker ju finnarna bort samtidigt!

nu ska jag vraaaana bort med skördetröskan (mopeden) till stallet. Chaaaao!

//Ems

Inga kommentarer: