torsdag 24 november 2011

ProCivitas

Hej!

Har varit en stressig dag.
Fast först en ganska chill morgon, började 9.35.
Sedan skola tills halv fyra. Sen lite plugg, tills kl halv fem mamma och jag åkte till ProCivitas på öppet hus. Det verkar vara så otroligt bra! Vääldigt fin skola, och roliga elever och lärare.
Idrottsrektorn kände igen mig , och sa "Hej fröken Wester" när jag kom fram till honom , (vi hade snackat på malmö gymnasiemässa, sen känner han Anton också) lite kul faktiskt.
Så nu måååste jag komma in på fotbollen också, trots att det är hård konkurrens, och fler målvakter som jag vet ska söka... Det hade varit så underbart, är sjuukt nervös :(

Seb efter det så var det fotbollsträning!

Imorgon är det FREDAG.
Vilket innebär skola, jobb och lagfest !

/Flicha

Inga kommentarer: