onsdag 9 november 2011

Livet leker!

Hej!

Just nu mår jag väldigt bra ! Kanske pga. av att jag hör på underbar musik, kanske för att jag slipper skolan, kanske för att jag har fått gjort ett eget uppdrag idag på skånskan. Där jag gick till en vernissage i stadsparken i Lund, intervjuade, tog bilder och skrev sedan en artikel om det.
Kanske också för att 3 ganska långa notiser som jag skrivit var med i tidningen idag.

Men kanske också för att jag precis har haft målvaktsträning, och sedan tränat styrka efter. För man mår ju bra av att träna. Kanske också för att klockan bara är 21.30, och att kvällen bara är ung, eller för att jag tar bussen 8.39 imorgon. Men kanske också för att jag har underbara folk omkring mig.
Ibland leker livet, faktiskt. Det måste man ta vara på.




Ha det underbart ! / Flicha


Inga kommentarer: