tisdag 22 november 2011

Det rullar på ...

Hej.

Idag har dagen gått snabbt, som alla andra dagar också gör.
Skola fram tills kl två, då vi slutade med idrott.
Efter skolan så ja, då fixade jag lite med new body, och sen pluggade jag väldigt tråkig kemi. Vi ska ha praktiskt labb kemi prov imorgon, då vi ska skriva ett eget utförande, utföra labben , och skriva labb rapport. Vi har teoretiskt prov på nästa torsdag i Kemi också.

Samtidigt så ringde Emma mig 1337 gånger, och frågade om matteläxan.

Ikväll så har jag haft fotbollsträning. Vi tränade med Staffanstorp. Typ 8 personer från Staffanstorp var med oss och tränade, nu är vi två målvakter, båda 96:or också för den delen. Men det var riktigt roligt ! =D

Sen efter det så var det Desperate housewifes på tv.

/Flicha


Bild; Min krönika jag skrev på skånskan kom upp på webben för några dagar sedan !

Inga kommentarer: