tisdag 1 november 2011

Målvaktscamp!

Hej!


Idag gick jag upp kl 6.30. Tog på mig fotbolls-kläder , tryckte i mig en macka och gick till bussen. I Dalby hämtade Emma mig ( målvaktskompis ) som också skulle dit till målvaktscampen i Ängelholm.
Egentligen är det i 4 dagar. Fast vi var bara med idag.
Första träningen var mellan typ halv 10 & halv 12. Den var tillsammans med många tränare och Hedvig Lindahl  Svenska landslagets målvakt. Riktigt coolt faktiskt. Hon 
kollade mycket på vår grupp. Vi var 3 tjejer ( jag, Emma och en som heter Mathilda )
Hon berömde mig för att jag hade bra attack på bollen, och för att jag hade armarna långt ute så att jag sparade väldigt mycket tid på det :)

Sen var det lunch, vi åt Paella i värsta fina konferens matsalen ( restaurang) 
Sen spelade vi kort och såg på TV  i Mathildas rum.
Efter det var det en lika dan träning igen, fast då var det med upp-hopp och passningar istället för låga bollar som var var på morgonen.
Sen efter det så var det friskis och svettis där vi tränade styrka, snabbhet och spänst.

Fick även en Adidas regnjacka där det står Målvaktscamp på, och en väldigt fin och extremt skön grå hoodie. 



Så bodde dom. 



Om ca 1 h så börjar desperate Housewives!


/ Flicha

Inga kommentarer: