måndag 21 november 2011

Varm choklad med grädde, mums!

Hej.

Idag har varit en ganska bra dag faktiskt.

Skola tills halv 4 , då vi slutade med idrott. Tjugo i fyra tog jag, Emma och Kajsa bussen till Lund. I Lund träffade jag Kirre, vi fikade (varm choklad med grädde) i någon timme på café Mondo och snackade väldigt mycket, mysigt värre.
Alldeles för länge sen sist faktiskt.
Sen efter det åkte jag med Emma och Kajsa hem i Kajsas pappas bil.
När jag kom hem så gjorde jag lite matte, sen åt jag och efter det powerwalkade jag med Molly.

Imorgon är det skola igen, yeey. Sen är det träning på kvällen som gäller, då vi också ska träna med Staffanstorp ! =O


/ Flicha

Varm choklad med grädde. Något som lyser upp i vardagen. Fast kanske inte ändå. Som värmer i kylan kanske var bättre!




Inga kommentarer: