söndag 6 november 2011

Springa långt, är strongt!

Hejsan allihopa!

Just nu sitter jag inne i stugan medans de andra krattar löv, får väl också gå ut och göra det snart.
Men jag känner att jag har rört mig tillräckligt för idag, trots att klockan knappt är 11.30.

Pappa väckte mig vid 9 och sa att vi skulle ut och springa. ( vilket jag ville)
Jag tänkte egentligen inte följa med på hela rundan, för den skulle vara 12 km. Men när jag väl var ute och sprang, så tyckte jag att det var lika bra att springa hela. Det visade sig att den var 13 km ( jag springer med runkeeper, som man kan se hur långt man sprungit, hur snabbt man springer varje km, vad genomsnittstiden / km är, vart man har sprungit, och hur många kalorier man bränt )
Men det var faktiskt inte så jobbigt faktiskt..!

Idag ska vi nog mest jobba i trädgården med alla 1000000 löven, och typ ja, sen vet jag inte mer.
Vi sticker hem ikväll också, för imorgon blir det prao på Skånska Dagbladet i Lund!


/ Flicha



Inga kommentarer: