fredag 18 november 2011

Upp innan 5 imorgon ! :O

Hallå.


Sitter i soffan efter en ganska chill kväll med familjen. Eller ja, utöver att jag jobbade och var ute och sprang förstås.

Var på Gymnasiemässa i morse med skolan, kollade mest runt. Det enda jag jag tänkte kolla upp innan var Polhem- fotboll, vilket jag nog tänker ha som mitt 3:e val, eller ja, beroende på om jag kommer in på ProCivitas eller Borgarskolan på endast fotbollen (inte betygen)
Men det slutade med att jag kom hem med massor av kassar från olika skolor. Det är nog jobbigt för de som inte vet vilken inriktning som de vill gå, eller om man vill gå någon vanlig inriktning som finns på alla skolor...

Skolan slutade 13.15. Så då mest chillade jag tills jag jobbade och var ute och sprang. Just nu kollar vi på Idol.


Imorgon är det samling till cupen i Växjö klockan 5.15 på morgonen, vilket betyder att jag måste gå upp vid typ 4.45 ! Så det blir att lägga sig väldigt tidigt ikväll Sen kommer vi säkert inte hem förrän typ sent imorgon kväll... 



/ Flicha

Inga kommentarer: