måndag 28 november 2011

Hm, stressad ?

Hej!

Kom på att det var så otroligt tråkigt att göra läxan, så därför skriver jag på bloggen ist. 
Först så var det So analysen om U- länder som skulle vara klar. Sen har vi No-prov på torsdag, utöver det så ska vi skriva en labbrappport sen vårt praktiska prov, vilket jag håller på med just nu. Annars då? Jo annars har vi Svensk bok att läsa till imorgon. Dööööh.

Skolan slutade halv 4 med idrott, duschade och stack hem. Då ringde pappa och sa att jag kunde cykla till lådan för att deras massör var där, och att jag kunde cykla dit snabbt, vilket jag också gjorde, fort som en vind...
Fick massage i ca en timme. Väldigt skönt, han tryckte ut alla mina 100 knutor, och gjorde olika övningar. Nu har jag väldigt "träningsverk" i ryggen, man får tydligen det av massage.
Massören märkte på mina axlar att jag är väldigt mycket stressad, för han kände massa knutor , för att jag spände mig väldigt mycket, vilket man gör när man stressar.
 Konstigt att man är stressad när man har skola, kompisar, familj, läxor, fotboll, pojkvän, jobb, hund och mycket annat...
Saker hinns inte med om man inte stressar liksom. Fast , ja ibland hade det varit skönt att chilla kanske, fast då blir jag bara så rastlös.
Nu ikväll så jag som sagt gjort läxor, sen powerwalkade jag med Molly i en timme. Mm, sen var kvällen typ slut.

Fast inte riktigt än, klockan är bara lite i tio, så lite till hinns med att skriva på labb rapporten, fast vet inte om jag pallar.

Som Emma skrev nedan så var vi på lucia uppsjungning- Hon skulle välja sina favoriter och sedan lotta mellan dem.

Tisdag  imorgon, skola, plugg och fotboll...

/ Flicha

Inga kommentarer: