lördag 10 december 2011

Bonne journée.

Nu sitter jag här under stora mysiga filtar med den största(ste) och mjukaste T-shirt jag kunde hitta.
I mitt fönster lyser stjärnan, fejksnön som klär samma fönsters kanter kan lura vem som helst att det ligger ett tjockt lager snö ute. Att den som är ute och går avslöjas av mjuka knarranden istället för hasande och böta fötter.
32d1798c9107292f1c376c8bbee59dfa_large_large



Idag har jag jobbat. Är fortfarande kall efter en arbetsdag! Stod och fick en liten kompis också, Hilda 7 år! Jag höll i ponnyridningen och hon var en av barnen som red. Sedan när hon var klar gjorde hon mig sällskap och vi satt och myste vid brasan. Turns out, jag är inte ensam om att inte gilla starka korvar!!
Hon var trevlig!
Santos betedde sig exemplariskt, kajsa också för den delen, hehehe.

Vi mockade alla fyra boxarna, sopade HELA stallet och rengjorde alla fina krubbor.
Så idag blev jag 240 svenska riksdaler rikare! I morgon blir det samma sak. Ska klä på mig mer nästa gång, för usch vad jag och Hilda frös!


slängde in en bild från när vi sålde kransar förra helgen!


//Ems

Inga kommentarer: