torsdag 29 december 2011

Déçu filles.

Dagarna daaaagarna, dessa dagarna utspelar sig på ett sätt som de brukar på jullov. På nyår ska jag först vara med familj med sedan på en "tillställning". Där tänkte jag inte ha på mig något speciellt. Men sen!! Jo, då hittade jag en klänning, på sisters, som jag bara var TVUNGEN att ha! Så den får det bli. Men eftersom att den är kanske lite för fin så slänger jag på mig några håliga tights och kängor! 

Idag har jag städat och skrattat till mig magrutor med Kajsa och Li. 
Idag skämtade jag och Li om hur mesiga tjejer är när de ska "sova övvvveeeer" och sånt shit. Men tji fick vi! När vi i morgon har planerat in ett litet sleepover hos mig i morgon! Fast. måste städa först. 


Tumblr_lsu7sslhun1qeeigho1_500_large
ph: weheartit.

//Ems

Inga kommentarer: