onsdag 7 december 2011

obscurité de l'hiver

Åh så fint. Nu är det mörkt igen. Precis som sist när jag skrev till er. Men det gör inte så mycket. Jag gillar det på något sätt. Det är mysigt och det blir såklart lättare att mysa om det är mysigt. Det hade tillochmed varit ääännu mysigare och man hade någon fin att mysa med. Ahh, får nöja mig med katten.


jag har minsann varit duktig idag. Jag har först varit aktiv och sprungit runt med tossiga männsikor sedan har jag kommit hem och städat heeeeeeeeeeeela rummet. Okej inte hela, har ju min twilight- zoner som alla.
Men jag har damsugat heeeeeeeeeela rummet. Och... Mmmm.. det luktar..... RENT! Gott!


Nu ska jag.... GISSA VAD?

Jo, dricka mitt té, se på julkalendern för att jag missade avsnittet  i morse. Sedan blir det mer Tv, nämligen den  nya säsongen av Glee!
Tumblr_ls92ddrdce1qelkcko1_500_large

//EMS!!!!!!!!!

Inga kommentarer: