söndag 4 december 2011

Luciatåg och skyltsöndag.

Hej!

Nu är det kväll, och jag har kommit hem från julskyltningen, som började med att vi sålde våra fina kransar, och tjänade ihop 1053 till klasskassan.
Efter det gick vi Lucia där, faktiskt många folk som kollade, det trodde jag inte. Men det gick bra! Jag tappade inte luciakronan, och jag kom ihåg texterna, framför allt i mitt solo (vilket också gick bra), och klassen är 500 kronor rikare pga. det. Men som sagt, jag tror att vi borde öva lite mer inför när vi ska gå på Lucia ;)

Sebastian som kom igår, var också med hela tiden (tills han åkte hem, på eftermiddag/kvällen) Så denna helgen har varit en väldigt mysig helg faktiskt.

/ Flicha


Sankta Lucia typ, fast inte vårt tåg. Vet inte om någon tog bild...?


Molly älskar att slicka på min arm, konstig hund...


Inga kommentarer: