lördag 17 december 2011

Tomtecupen imorgon.

Hej!

Det blev inget bloggande igår, det hann jag inte med.
Skola först igår, efter skolan blev det repning. Efter repningen stack vi hem till Kajsa, spelade monopol och fixade oss inför julmiddagen.
Julmiddagen började vid halv 7, då var det mingel, sen åt vi julbord. Senare blev det efterätt, tävlingar och dans!
Vår mentorsgrupp vann tävlingarna, mohahha.
Kom hem vid typ halv två.
Idag gick jag upp och började jobba vid tio. Efter det så åkte jag in till Malmö med mamma och pappa pch shopppade.
Jag (mamma och pappa) köpte ett par nya joggingskor till mig, som jag ska gå runt med typ hela tiden pga. Mina benhinnor.
Sen köpte vi ett par nya grymma målvaktshandskar!
Köpte även ett par hörlurar till min kära Iphone. Sen åt på restaurang också typ.
Sen åkte vi hem igen, då lirade jag och Anton fotboll.
Ikväll blir det antagligen till Kajsa.
Och imorgon blir en tidig morgon. Samling till tomtecupen klockan 8.45. Det är nääjz. Har dock fortfarande fått någon julkänsla...
/Flicha


Söta Anton i min onepiece

2 kommentarer:

Anonym sa...

typ cool Anton;)
Anonyma Marran

Jinnarparen sa...

Vilken snygging till bror du har!