måndag 26 december 2011

Onormalt svullen tjej.

Hej!

Just nu sitter jag i soffan och stretchar mina benhinnor, med svullna tår och fingrar. När jag har varit ute i kylan har mina fingrar-tår-läppar lätt för att svullna upp och bli röda..!

Idag har jag och Emma varit på entre och shoppat i mellandagsrean, och sen blev det sherlock Holmes på bio, riktigt bra film !:)

Nu ikväll har det varit Emma, sen ut och träffa massa folk!

Imorgon bär det av Jossan i Axhult!
(inte för att många av er vet vart det ligger, men vid gränsen mellan skåne och småland, men med oturen att tillhöra den småländska delen...)
/Flicha

Bild: Balansbräda som är bra till musklerna i fotleden och i sin tur benhinnorna, bärbara högtalare till min Iphone, adidas väskan som jag fick, och vår fina tomte Erik!


Inga kommentarer: