torsdag 1 december 2011

Lucia...!

Tjo.

Just nu är Felicia lite gladare än igår. 
Tack vare att NO provet är gjort, så att jag slipper plugga ! Men också tack vare en annan sak.

Vår musiklärare tog iväg mig på en lektion idag och sa att hon hade valt mig till Lucia. Så himla, otroligt roligt!
Trodde inte det innan, så det kom lite som en chock. Men hon tyckte att jag skulle vara det, så det var riiktigt kul! Stå framför ett luciatåg, omg asså, och sjunga ett solo. En nackdel är dock att kronan som jag ska ha i håret gör riktigt ont.
Men det får jag väl ta ! Har typ varit glad hela dagen för det.

Efter skolan repade vi. Sen var jag med Anna, trevlig värre :)

Nu ska jag egentligen ha träning, men jag har ont i benhinnorna. När jag tränade igår så blev det bara ännu värre, så de mår nog bäst av att vila tror jag.



/ Flicha


2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS Lucia.
Så roligt.

Anonym sa...

Jätteroligt :)
Kan du inte Lucia på julafton oxå;)
Anonyma
Marran