onsdag 7 december 2011

Sovmorgon imorgon!

Hej!

Jag är väldigt rastlös måste jag bara säga.
Skolan först till halv 3, då vi slutade med NO, fick reda på att jag fick MVG på kemi-provet! Överlycklig :D
Efter skolan var jag, Li och Albete på Erikshjälpen och fikade, onsdagsmyset.
Jag skulle egentligen försöka vara med på målvaktsträningen idag, men den blev inställd. Så ist körde jag styrka. Hittade träningsklipp på youtube, då alla klipp varade 8 minuter, och de olika klippen tränade olika muskelgrupper, väldigt bra träning , och gratis!

Imorgon börjar vi 9.35, yeeeey !:D
Och vi har typ ingen läxa denna vecka heller, mycket trevligt. Men så rastlös man blir. Annars ser mitt liv alltid ut typ som följande; skola, plugg, fotboll.
Nu är det skola, inget, inget. Fast jag hittar på saker att göra, men inget planerat lixom.

/Flicha

Bild; Något att tänka över?

Inga kommentarer: