söndag 11 december 2011

Trötter.

Hej.

Just nu är jag vääldigt trött, och mitt huvud är segt!
Kanske kan det vara för att jag precis har badat bastu länge och duschat. Kanske kan det också vara för att jag typ gick upp 6.30 i morse för att spela futsal DM, när jag kom hem lite över 24 igår. Kanske kan det vara för att jag också har jobbat idag. Kanske kan det också varit för att jag gjort massa saker hela helgen. 
Many reasons...

Imorgon ska jag upp kl 6, för att sedan ta bussen till Malmö där jag ska provspela för ProCivitas. Jag är ganska nervös. Ush, men ja... Det ska vara målvakter där som också söker som spelar i Skånelaget. Yeey. 
Meen, jag ska göra mitt bästa! (trots att jag har problem med benhinnorna) Det gjorde dock inte så ont idag när jag spelade, men har lite ont nu.

Sen ska jag ta bussen tillbaka till skolan på eftermiddagen och öva inför lucia.




Så ska det se ut imorgon!


/ Flicha

Inga kommentarer: