tisdag 13 december 2011

Lucia

Hej!

Förlåt för att jag inte har bloggat igår typ.
Men jag hade vääääldigt mycket att göra!
Först upp kl 6 och provspelning. Sen tillbaka till skolan, öva inför Lucia.
Sen hem till Olga och fixa med Lucia kronan. Sen repning på kvällen. Efter det så fixade jag med mycket inför lucian.
Idag gick jag upp vid 5. Då Kajsa kom 5.30, och fixade mitt hår, efterssom att jag fått låna Johannas löshår som hon satte på.
Det tog ett tag. Sen kl 6.40 samlades vi på skolan, för att kl 7 lussa på lådan.
Kl 7.30 samlades vi på skolan för att sjunga upp.
Första tåget gick 8.15, vilket gick bra. Jag var ganska nervös inför mitt solo. Men det gick väldigt bra!
Andra tåget var 9, och tredje 10.30 typ.
Så vi hade skola mellan 12-14.

Allt gick bra. Förutom att jag fick stearin över heela håret, jag har fått bort det på löshåret. Men inte på mitt riktiga hår...
Men det var riktigt roligt. Och speciellt att vara själva Lucian, känns som om man får mycket uppmärksamhet.

/Flicha

Bilder på mig i löshår, I'm in love with it!

Inga kommentarer: