söndag 5 februari 2012

Be you or die.

Ibland är jag väldigt glad att jag blir accepterad för den jag är. Jag får lov att vara jag och alla mina vänner älskar mig för den JAG är. Och inte den som de önskar att jag var eller till och med den som jag vill vara.
Jag är inte den personen som är rädd för att sticka ut genom att vara den jag är.
Jag tror att detta beror på att jag alltid har mina vänner att lita på. Någon som just gillar mig för den jag är! Då blir det mycket lättare. Och jag är så tacksam för att jag har dem. För vad skulle jag vara utan dem? En 15 tjej som klär och gör precis som alla andra vill och gör istället för vad jag vill.

Någon som inte vågar.

Det jag försöker säga med detta är nog att vara er själva! Och att jag vill tacka alla som älskar mig för den jag är!


//EMS

Inga kommentarer: