onsdag 8 februari 2012

i dont know what you do, but you do it well.



Jag som bjussar på mitt extremt fula leende!

Ni som undrar när vi svarar på frågarna (bra jobbat läsare, jag är stolt över er! Fortsätt fråga, om vad som helst!) gör vi det i slutet av veckan!

Idag hade jag sånglektion. Jag sjöng låten Mercy av Duffy. Jag har både den och Fields of gold inspelade, om ni vill att jag lägger upp en liten snutt på den så säg till bara! Jag pratade med Marie (min lärare) om alla som ska söka till X- factor. Jag sa att jag inte skulle söka eftersom att jag inte är så bra! ( det är ju typ k237823787238873827484728 andra ungdomar som tror att dem kan sjunga precis som jag som kommer stå där) Men hon sa att jag sjöng väldigt väldigt bra, och att jag kunde slå många på fingrarna med min sång! Hon sa också att om jag övar mycket hemma så kan jag bli ett proffs! (whaaat?! själv har jag inte särskillt bra självförtroende när det gäller sång...) Så jag tror (eller vet) att jag inte kommer att söka. Eller...? ( DAH DAH DAHHHHHH!!!)




I morgon, då ska jag köpa gottegodis och sitta med Nationella prov hela morgonen, i tre timmar. sjuukt man. Men vi slutar tolv, och därför ska vi åka skridskor efter skolan serru!

puuuuuh, nu ska jag duscha efter "abburner" och soova!

//Ems

Inga kommentarer: