onsdag 15 februari 2012

Tagga sportlov!

Hej!

Njuter av det faktum av att vi har sovmorgon imorgon, börjar 9.35, och sedan är det studiedag på fredag. Efter det är det sportlov, så det känns najs!

Idag har varit en ganska chill dag. Vaknade och trodde på något sätt att det var fredag. Ingen dum tanke, tills det slog mig att det bara var onsdag. 
Skolan var chill. Efter skolan blev det den vanliga erikshjälpsfikan! Mysigt.
Sen tränade jag 70 min på nike training club.
Yeee. Duschade, och efter det gick jag ut med Molly, och sen bar det av till föräldrarmöte (haha, det lät nästan som att jag var en vuxen förälder)
Vi diskuterade skolresan, och kom fram till att vi kommer att åka till någon scoutgård  någonstans. Vi har bara 25 000, så man kan inte få så jättemycket för det. Men det ska nog bli najs!
Jag har kollat upp några olika scoutstugor, mailat och frågat om pris. Det verkar vara mysiga, alla ligger vid någon sjö eller hav. 
Nu kollar jag på Milan-Arsenal champions league. Milan leder med 4-0 och Zlatan gjorde nyss ett mål på straff!

BTW så var jag, Emma, Kajsa och Li med i Genarpsbladet (tidning som kommer till alla Genarpsbor).
En väldigt fin (fuuul) bild när vi spelade Uno i chillikum.

/ Flicha







Inga kommentarer: