måndag 6 februari 2012

Njuter av nuet.

Buddhist, kanske ska bli en sådan. De nöjer sig med de lilla de har, längtar aldrig efter något, utan lever i nuet. Något som jag måste bli så mycket bättre på. Jag längtar nästan alltid till något.
Men jag har kommit på att, just nu är en underbar tid i mitt liv, och varför längta till sommaren, gymnasiet och allt.
Just nu ska jag njuta av att gå i samma klass tillsammans med mina underbart fina och bästa kompisar. Utan dem hade jag inte varit den jag är. Så sjukt många bra minnen vi delar, och så bra vi förstår varandra. Är så tacksam för att ni finns.
Skoldagen blir aldrig tråkig med er.
Jag ska verkligen njuta av denna tid vi har kvar tillsammans, åtminstone sista skoltiden vi har tillsammans, knappt en termin av 8 vi har haft.
Sen är det nytt... Vilket säkert också blit väldigt bra.
Men just nu trivs jag så himla bra! Och jag ska verkligen försöka uppskatta varenda dag.
Ni är bäst, Emma, Kajsa och Li!
/Flicha

2 kommentarer:

Anonym sa...

Njut och ha det bra med dina kompisar.

Anonym sa...

sötaste westa!!

///Li