torsdag 23 februari 2012

Suuunshine.

SOOOOOOOOOOOOLLLLLLLSKEN!


Vaknade i morse, och såg att det var sol ute. Så jag cyklade till jobbet och hämtade Molly och Elsa. Vi gick ut en låååång runda, nästan en mil. (Har runkeeper, så där står det hur långt man gått osv) 
Elsa sprang runt och runt och runt. Geggigt var det också i skogen. Mina skor och byxor var väldigt leriga. Hundarna var svarta när vi kom hem. Så det blev duscha båda två. 

Sen bakade jag en äppelpaj & vaniljsås som familjen åt när jag hade träning. Efter det tänkte jag laga något till mig själv. Så det blev havregrynsgröt i micron som kokade över, och blev fail= oätbart. 

Sen tog jag och Emma bilder till bloggen, som ni kan se här ovan. De bästa bilderna blev vår header nu...
HAHA, TROLOLOL.

Sen blev det fotbollsträning. Jag älskar fotboll!

/ Flicha

Inga kommentarer: