måndag 6 februari 2012

Welcome to Nike training club!

Klockan är tio och min mage känns som en stor sten efter ett 15- minuter långt pass som kallades "ab-burner", och den gjorde som den lovade! Precis som Felicia sa så har denna varit min kära vän under helgen också! Men jag har inte gjort så mycket som Felicia, för jag tycker det går lite för snabbt, jobbigt att hänga med. Så jag kör min egna stil istället.

Igår stod jag på våran crosstrainer i 30 minuter och sedan magövningar.

Det jag rekommenderar att ha hemma om man vill träna mycket är
* En lång och bra träningsmatta
* Olika sorters hantlar. ( Jag har fyra kilos, men hade också velat ha lättare vikter, som t.ex 1 kg, som man kan använda till speciella övningar, Felicia har fem kilo, det spelar egentligen inte så stor roll)
* En stor gymboll!
* En medicinboll ( Det är typ en stor och tung fotboll)

Själv har jag ingen medicinboll, och behöver inte en för tillfället heller- Brukar använda mig av en fotboll.





//Ems

Inga kommentarer: