onsdag 29 februari 2012

Were going up,up,up!

ASAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Jag får panik!  Jag har så mycket folk som frågar grejor hela tiden om konserten, frågor och konstateranden som jag blir less på!

Såsom " men det bandet ska faktiskt också spela!!" " när ska vi komma?" "Hur många band ska spela?"



JAG VET INTE,  är det jag känner just nu. AAAAAAAAAAAh, men människor bara vvvääänta! Jag får reda på det i morgon. precis det skriver jag till alla som skriver så, men ändå fortsätter folk att skriva.


Just det, om jag ska sluta vara ett pms- barn och kanske berätta för er vad jag pratar om!
Den 23 mars så kommer där finnas en konsert i Genarps idrottshall. En massa band ska spela, bland annat vårat! Om ni har fler frågor( jag lovar att inte bli arga på era frågor!) så kommentera! Där finns ett event på facebook, bara att leta upp det och komma!  (eller kommentera ert namn så bjuder jag in er!)

Har panik för vi har så många läxor hela tin´!


//EMs
Bild från hultsfred, inte tagen av mig, från Prodigy.

Inga kommentarer: