lördag 4 februari 2012

Något underbart hände idag

Just nu är jag också glad.
Vet dock inte om jag ska vänta med att skriva det tills på söndag. Jag gör nog det...! Men det är så himla grymt!

Iaf, idag har det varit skola, jobb, träning (egenträning, dvs ej fotboll)
På kvällen kom Emma, Kajsa och Li, vi skrev klart vår låt till musiken i skolan. Sen chillade vi, spelade kort, åt chips, och annat sånt nyttigt! Väldigt mysigt!

Fick reda på att jag är antagen på Borgarskolan i Malmö -fotboll också. 46 sökte, 15 kom in.
Jag har fortfarande ProCivitas som 1a val, men kommer jag inte in där på betyget så känns det tryggt att ha det som andra val.
Saken är att man måste maila om man vill stå kvar på listan, om man gör det så tror borgar att man vill ha det som 1a val, men det vill jag inte...
(hoppas att de inte läser blogginlägget nu och ser detta, stor chans jag vet. Men det hade inte varit omöjligt...)


Iaf, denna sommaren och året, och livet kommer att bli awsome. Det känner jag på mig!

Cup imorgon!
/Flicha

Inga kommentarer: