onsdag 15 februari 2012

LP kalas!

På bilden nedan ser ni nog fyra Lp- skivomslag. Ni ser inte den femte.
Witney Houston - var tvungen!
Frank Sinatra
Gasolin'
Vikingarna - lide dansmusik e brao att hao.
Den sista som inte syns är trumpet hits!
Nu undrar ni säkert vad jag ska ha dessa till ! Jo . Vi ska dekorera om Genarps replokal. Därför har vi ( jag, Kajsa , Li, och Felicia) bestämt oss för att pryda en hel vägg med Lp skivor, de är ju så fina! Vi ska också köpa tyger och affisher på musikhjältar. Det blir sjukt fett sen! Ska fota före och efter bild!

Jag fixade lpskivorna mellan min sånglektion och mitt tandläkarbesök, samtidigt som jag drog fram kemiboken vid olika tillfällen! Jag är så trött så det känns som om jag ska svimma efter en vanlig onsdag som avslutades med "abburner".

Ha det bra!

EMS

Inga kommentarer: