söndag 5 februari 2012

extrem spontanitet ÄLSKAR VI.

Hallå hallå i stugan min! * säger jag och stampar på dörrmattan för att få bort snön från skorna*

Fy sjutton vad kallt det är ute! Kom precis hem från bussen. Klockan är 00.48.
Efter att ha bestämt att vi skulle gå på bio med Caroline och sedan ha avbeställt bio med Caroline, slutade kvällen så öerhört bra!!

Vi bokade en bowlingbana klockan åtta, och dit kom jag, Felicia, Anton, Linda, Julia och André!
En spontan återträff som var mer än lyckad! Vi har ju inte setts på flera månader!
(Om det är någon som har missat detta så var vi i england i tre veckor med dessa människorna.) 


Tror jag bränt mycket kalorier idag på både skratt och pga kylan!
Men, eftersom att det varit så fint soligt väder idag också, så finns där så mycket som jag hade velat fotografera. Men, kamerans batteri var slut och så var det med det.
Idag har jag varit duktig och tränat själv hemma i huset. Jag använde mig av en app som blev rekommenderad av Felicia. Nike training! Finns på appstore! Där finns flera tusen EXTREMT jobbiga träningspass. Du behöver dock en matta, vikt och en boll till många av dem .

På bild idag så joinar min vän Orvar från fjällen mig idag!
fan vad glad jag ser ut. Jo, men det var jag, så det så.


//EMs

Inga kommentarer: