söndag 24 juni 2012

Älskade Öland.

Nu sitter jag i bilen påväg hem från Öland, klockan är kvart över sju och jaghar suttit i bilen sen halv 4, det är naajs!
Idag har vi varit i Borgholm och gått runt och kollat i små gulliga affärer och i stan. Idag var det den sämsta dagen att åka från Öland med tanke på att Öland är det populäraste stället att fira midsommar, därför valde alla att åka hem idag, så det blev mycket köer.

Jag älskar verkligen Öland, allt är så underbart där; huset och området det ligger på, nära till mycket, man känner sig så fri, och jag känner att jag kan koppla av, vilket jag knappt någonsin känner att jag kan göra hemma. Det är helt underbart med andra ord…
Jag lämnade ett soligt Öland till ett regnigt och ruggigt Skåne när mamma och Erik är kvar där uppe för att jag var tvungen att jobba.
Livet är tufft ibland, men hade det inte varit det, så hade man inte upskattat det bra stunderna lika mycket.

Hoppas att ni har en trevlig sommar i regnet!
/Flicha

Inga kommentarer: