onsdag 27 juni 2012

Sommaren som aldrig kom...






















Sånt här väder hade man ju kunnat önska att det var hemma, men icke. Jag jobbade i t-shirt, tjocktröja och vinterjacka idag- det var sviinigt kallt!
Nu sitter jag och kollar på Semifinalen i EM, Portugal-Spanien och bara chillar. Jag behöver chilla, annars kan jag dö, så är det!
Idag har jag jobbat från 7-16. Jag hade inte mitt vanliga bra jobb, utan jag fick klättra på pallar och stämpla dem, fick också stämpla brädor. Det var det som jag höll på med idag som sagt, skitkul, verkligen... Men vad gör man inte för pengar liksom!?!
Sen var jag ute och sprang 11.50 km, rekordbra och snabbt gick det. Exakt 52 minuter tog det, så jag höll genomsnitt 4.31 på varje km, sjukt nöjd! Jobbigt var det också för den delen. Men det är riktigt najs i efterhand. Efter det har jag bara chillat som sagt... Imorgon blir det jobb igen, och antagligen till Malmö och shoppa efter det med mamma!

Såg på väderprognosen att det skulle bli 38 och 39 grader där vi har hus i Spanien nu i veckan... Så vi får hoppas att temperaturen går lite ner tills vi kommer!

/ Flicha

Inga kommentarer: