måndag 11 juni 2012

Ukrania vann, whaaat? ( tittar Emma på fotboll.. whaaaaat?)

Åh, vad konstigt allting känns. Alla skriver en massa saker om att jag slutar grundskolan på fredag. På fredag? Känslan är så blandad och underbar att det inte går att beskriva. 
Alla dessa människor som man har gått med 10 år. 10 år av 16. Alltså,  de 10 senaste åren av mitt liv har jag träffat alla dessa korkade idioter varenda dag i 10 år. Med tiden så börjar man ju faktiskt bry sig om dem. I alla fall de viktigaste. 

Men Felicia, nej, hon har jag väldigt svårt att tycka om, usssssssch. 

Idag har jag höjt mig minst 30 poäng i mitt betyg. nöjd eller nöööjd eller?? Åh, vad skönt det kändes att få MVG i musik,bild och So! Nu är jag ready for spyken, när jag då på riktigt fattar att jag redan har haft den sista lektionen på Genarp skola, i hela mitt liv.  


//Ems

Inga kommentarer: