måndag 4 juni 2012

Sköna vardag.

Hej!

Denna dagen har varit en väldigt bra och en rätt chill dag. Jag och Kajsa var först ensamma i skolan eftersom Emma och Li var sjuka. Fick bla. reda på att jag gick ut med MVG i matte och hemkunskap, så det var kul!
Vi som ska ha modevisning imorgon slutade strax före fyra. Sen hem, efter det gick jag en lång runda med Molly.
På kvällen sen var det träning i Genarp, då vi bla. hade backträning (springa upp och ner för backar)

Tycker att det är skönt att vara tillbaka till vardagen (utan läxor) och kunna ta det lite lungt iaf. Det är de små stunderna som räknas liksom. Som när vi åt middag och jag och mamma dissade min söta bög-bror Anton (det var faktiskt inte jag som började kalla honom bög)

Imorgon är det modevisning och skola, sen ska jag till Malmö och shoppa med mamma! :)
/Flicha

Såhär kommer den nya iphone 5 se ut, bilderna kom ut idag tror jag!

Inga kommentarer: