lördag 16 juni 2012

Sommarlovet börjar bra!

Hej!

Jo, nu har jag gått ut skolan, jag har gått ut mina 10 år på Genarps skola. Det känns lite sorgligt, men väldigt gött ändå! Det var faktiskt på tiden, man märkte det speciellt på skolavslutningen då vi bara hade barn under oss. Inte för att jag inte är barn, men jag är inte ett barn som man alltid har varit innan, utan mer… lite äldre, mognare och snyggare!
Redo för sommarlovet är jag i alla fall!

Dagen igår var väldigt lyckad! Den började med skolavslutning då jag och Emma sjöng två låtar, Emmylou och Home. Sen fick vi våra betyg, och jag är sjukt nöjd!
Efter det fikade vi på risen och spelade lite fotboll. Sen på kvällen/natten hade 9orna avslutningsfest, riktigt fett!
Idag har jag jobbat, städat sen festen igår, varit med Anna och kollat på fotboll!
Nu sitter jag i bilen påväg till min faster, där vi ska på "sommarfest" och fira Jimmy (hennes man).
/Flicha

Inga kommentarer: