måndag 25 juni 2012

Din gata-eller min gata?

Tjo.
Denna dagen har gått snabbt! Upp tidigare än tuppen för att börja jobba kl 7. Kom hem vid kvart över fem. Då skulle jag och pappa springa, men det öste ner, så jag tränade på appen istället, när jag hade kommit 10 minuter in i programmet sa pappa att regnet hade avtagit, så då sprang vi. Det gick utmärkt de första 9 kilometrarna, men de sista 3 så ösregnade det, och man blev väldigt blöt!
Sen dess har jag städat lite, ätit och kollat på tv. Imorgon väntar en ny dag på jobbet!

Btw, skickade in ett mail till Din Gata 100,6 i morse, de snackade om att klaga. Så skulle man skicka in ett mail om när det inte var okej att klaga. Då skickade jag in att det inte var okej att klaga när man pratade med någon som har det mycket sämre än sig själv. De läste upp frågan och diskuterade den, i direktsänd radio, och de nämnde mitt namn. Sjukt coolt!

/Flicha

Inga kommentarer: