söndag 3 juni 2012

Fiestan på Siesta.

Bild- rockfoto.nu

Siesta var en riktig fiesta kan jag lungt säga!
Efter tre dagar med värk i fötter, nacke och hals efter skrikande, skrattande, och brist på vila har jag haft så kul att, att, ja, jag vet inte vad!  Efter att ha sett The Hives, Death cab for cutie, Timbuktu, familjen, maskinen, svenska björnstammen, Joddla med Siv, Rebecca och Fiona och många fler är jag hemma. Och kan lungt säga att duschen omfamnade mig en minut efter att jag kommit in genom dörren, då  Annas varmvatten var i sönder( ni fattar vad jag menar!). Campingen var också fett ball och ja, allting var väl väldigt roligt! Har träffat Robin i tre dagar i rad och har stortrivits med det kan jag säga! Jag har också träffas saknade Anton som var där en dag.
Med allt detta sagt, måste jag erkänna att jag verkligen har en enorm tonårsförälskelse i Timbuktu. Han är ju så snygg, trevlig, rolig, underbar, stilig, har en underbar dialekt, sjunger och rappar magiskt. Ja, ni hör ju själv som jag håller på! Åh, vad jag älskar honom! Det hjälpte ju såklart inte att se honom i egen hög person på scen som en helt underbar underbar.... Nej nu ska jag sluta! Men han är underbar, punkt här Emma, punkt.

Nu ska jag ta någonting ur någonting annat och försöka skriva en jättelång analys som ska vara guldvärd. Med andra ord , MVG värd.


Hej då!

//Ems
Ps... Hej hej Susanne  !! 

Inga kommentarer: