måndag 11 juni 2012

Spex.

Havet är djupt, livet är surt. (Dåligt rim, I know.) Fast jag är faktiskt rätt glad. Kunde ha varit gladare om det hade varit så att inte Sverige förlorade över Ukraina nyss med 2-1 i fotbolls-EM... Men sånt är livet!

Dagen har varit väldigt bra förövrigt faktiskt! Skola som vanligt tänkte jag skriva. Men sen kom jag på att vi inte har en vanlig skoldag kvar i 9an, sjukt alltså! Vi har haft spex idag och jag har gått runt som en kille hela dagen. En Felicia som var mer lik Anton helt enkelt!
Väldigt många var sjukt fina faktiskt. Annars så hade vi sång-övning till skolavslutningen, då hela klassen ska sjunga "vart jag mig i världen vänder" av Svenska Björnstammen.

Efter skolan stack jag ute och sprang eftersom att träningen ikväll blev inställd. Jag var också med Anna som jag inte träffat på länge. Av henne fick jag låna en klänning som jag ska ha på lärarmiddagen.
Sen hade vi repning, och efter det övade jag och Emma på Emmylou som vi ska sjunga på skolavslutningen är det tänkt.
Imorgon är det skola mellan 9-12, då vi bara ändå ska vara på badet...







Bonde söker fru paret. Per-Åke och Kristina (även kallade Li och Kajsa)






/Flicha

1 kommentar:

Emma och Felicia sa...

HAHHAAH, så jäävla snygg firran
//Emma