söndag 10 juni 2012

Olle de la forêt.

Nu, efter veckor, är äntligen min neccesär uppackad och är nu istället utspridd över hela toaletten/huset. Min ryggsäck har flugit tillbaka till sitt hem, garaget efter Åre resa, Siesta och klassresa. Just nu mår jag underbart bra och det bara pirrar och pirrar och pirrar när jag tänker på veckan som vi har framför oss!
Imorgon är det spex, på tisdag är det lärarmiddag, onsdag volleyboll match på lärare, torsdag mentorsdag, och på fredag, den sista avslutningen på Genarp skola.

Ojojojojojojojj, vad jag kommer se löjlig ut. Men, åh så skönt att slippa allt och komma till spykisternas värld.
I morgon blir det förmodligen betygsnack i prinsessdräkt, förhoppningsvis övertalar det alla lärare att jag mig ett MVG, jo, det tror jag.






Igår satt vi och myste på Kajsas födelsedag, först var vi på ung på scen i Lund och senare så gjorde vi tårta med ingredienser som jag hade köpt. Vi pendlade samtalen och kakätandet mellan mig och Kajsa ända tills vid lite över två, då Felicia och Kajjan lämnade. Åh, vad jag älskar dom två krumelurerna, Kajsa och Felicia!
//Ems

Inga kommentarer: