söndag 17 juni 2012

Imorgon väntar jobb, bästa starten på sommarlovet!

Hej!

Nu sitter jag på en väg som jag nästan aldrig åkte på innan, men som jag ständigt besöker nuförtiden. Nämligen på vägen E22 som håller på att byggas, och har hållt på att byggas i 100 år, vid typ Hurva till hässleholmshållet.
Anledningen? Jo att vi har varit smarta och lagt oss (laget) i div 4 nordöstra, när vi egentligen bor i sydvästra. Så därför spelar vi alla matcher låångt borta. Idag spelade vi i Röke som ligger 3 mil från smålandsgränsen, typ över Hässleholm, tillsammans har jag suttit det 3h i bilen!
Men ja, det är najs… och vi vann med 3-1, det är iaf najs!

Annars har jag, Elsa och Molly (hundar) varit ute och gått en bra bit över en mil så duktiga som vi har varit!

Imorgon börjar jag sommarjobba! Börjar kl 07, så det blir tidig uppstigning!
/Flicha

Bilder kommer!

Inga kommentarer: