söndag 10 juni 2012

Död.

Hej!

Nu ligger jag död i soffan efter en dag full av fotboll, och ett liv fullt av ös och lite sömn. Detta blir inget bra resultat, en väldigt trött Felicia som panikar över att inte veta vad hon ska vara imorgon på spexfotot.
Idag har jag varit iväg från 12.30-20.30 för fotboll. Vi mötte serieledarna Bjärnum (som ligger nästan vid småland), och det blev 1-1, själv är jag nöd med resultatet!:D Nu ser jsg på fotbolls EM, dock på tv. Mamma och pappa är nere i Polen och kollade på Spanien-Italien, vissa har det bra…

Igår tränade jag på förmiddagen, sen åkte jag till Lund, köpte högklackade skor till avslutningen och en present till Kajsa, träffade Sebastian, jobbade på ung på scen, åkte hem igen. Lämnade Sebastian på busstationen vid midnatt (vi bestämde oss för att göra slut pga. tidsbrist i sommar, avståndet och att han börjar gymnasiet i Halmstad och att vi kanske inte var så lika på vissa plan) så det var hemskt...
Sen gick jag till bästa Emma och Kajsa som stöttade mig, ibland undrar jag vad jag skulle ha gjort utan så underbara kompisar…

/Flicha

Den här bergsprängaren roade oss under den långa bussturen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fint du var utklädd! Jättekul :)) Liknade Anton lite!
Anonyma Marran