torsdag 23 juni 2011

Ett inlägg som berör.

Felicia är ute på en springtur och jag har det yttepyttiga rummet för mig själv. Då tänkte jag att jag lika väl kan blogga. Fastän att jag inte egentligen orkar.
Sedan jag sist blogga har det tillkommit ett par svarta byxor till min garderob, jag har varit i London, Brighton  och Canterburry. 

Idag har vi haft vårat andra prov på resan. Man kunde få 14½ rätt. Jag fick 11½ och fick därför inte godkänt.
Man behövde bara ha 1 fel för att få godkänt! Sjuuuuukt! Ska dock göra omprov, vilket jag måååste klara, annars har jag problemas! 
Efter det hade vi engelska, som är heeeeelt onödig den med...
Jag , Caroline, Ludvig, Jonathan och Felicia gick sedan till Gallerian där vi kollade in olika saker. Spääänande va?
Ludvig posar vackert.


Nu sitter jag ensam i det gulliga rummet, vi ska ta bussen om två timmar, in till kyrkan för evning song som brukar vara fint, efter det ska jag på bio och se The Green Lantern! Späääänannnnnddddeeeee!

För övrigt fyllde kära fina Anton år i Måndags! På kvällen överraskade vi honom på piren, vi ställde oss alla på ovanvåningen och skrek ut som galningar en fin sång om hans födelsedag. Han blev så rörd att han blev tårögd. Hade jag förövrigt också blivit, eller nej, storbölat. Han fick jäättttefina presenter, men han är underbar. Knasigt att alla kunnat lära känna varandra så himla bra efter så kort tid! 
fina Anton och fina Linda!

Men älskar alla hät så otroligt mycket, vill inte lämna. Vill inte åka hem. Orkar inte tänka på det. Usch!  kommer böla som fan när vi åker hem. TRUE STORY!
//Ems

Inga kommentarer: