måndag 13 juni 2011

Vår gata blev plötsligt som tagen ur Harry potter.

När jag och Felicia hoppade av busstationen klockan 22 regnade det och det var mörkt. Jättemörkt.Det ända som lyste var de krokiga lyktstolparna och i ljuset av dem såg man det hårda regnet. Det gick en man lite längre ner på gatan, han pratade i telefon, med brittisk accent. Husen som vi gick förbi var radhus.

PLÖTSLIGT VAR VI MED I HARRY POTTER.

Läskigt va? Vi gick förbi ett hus som lika gärna hade kunnat vara det huset det spela in det i. Även ifall jag vet att det intttteeeeeee var det. 


När vi gick och chillade vid piren, typ 15 pers, var det en tjej som fick fiskmås bajs i huvudet! Öe.

Sedan när vi gick in på donkan märkte jag att jag hade ngt vitt på mig. ja, just det, FÅGELBAJS på onepiecen. ÖEEEEEEEEEEEEE. Som tur var hittade jag en toalett strax efter så jag kunde få av det! 


Ja, nu ska jag sova.


puss puss, hälsningar EMS. 

Inga kommentarer: