torsdag 9 juni 2011

Vindsurfing!

Hej!

Idag var det mentorsdag. Vilket betydde att vi typ chillade och kollade på film i skolan. Sen kollade vi på 9:ornas musikal ! Den var faktiskt ganska bra ^^

Efter skolan skrev jag 15 st lika dana inbjudningkort till min konfirmation och hittade allas adresser och sen
 ---> posten.  Sen packade jag inför resan.
Kl 5 samlades vi hos Kajsa, vi skulle ha överaskningutflykt för henne (som hennes föräldrar hade fixat) Vi åkte iväg till Lomma och vindsurfade. Och det var faktiskt skiiiiitkul! Man blev inte heller speciellt kall, eftersom att man hade våtdräkt. Det var inte speciellt svårt heller. Efter det så stack vi (Emma, jag, Kajsa och Li) hem till KAjsa , då hennes mamma hade fixat en fin middag, med olika sorters plockmat. Kom hem precis, vid halv 11 typ :)







Jag på "surfingbrädan"



Imorgon så är det SKOLAVSLUTNING och sen sticker jag och Emma till Eastbourne i övermorgon!
Sen ska jag och Anna sjunga på avslutningen med, men en ny låt. Får se hur det går. Men det ska väl gå  bra får jag hoppas! Så att det blir ett bra avslut för 9:orna som går ut. Jag vill också börja gymnasiet ju...



 

/ flicha

Inga kommentarer: