torsdag 23 juni 2011

Just nu ligger jag i sängen, utslagen med pipande öron.
Nu började jag som jag började förra inlägget , jag vet ...
En stressig dag har det varit. Upp kl 7, för att sedan sticka ut 07.30 helt klar till bussen. Till kyrkan och sen Engelskan. Efter det så stack vi till tågstationen för att ta tåget till Brighton. Brighton är typ 3X så stort som Eastbourbe= mer shopping.
Så vi gick runt och kollade i en massor av affärer, själv köpte jag 2 typ magtröjor.
Vi kom hem strax efter kl sex, åt och fixade oss och sen tog vi busen till discot kl 19. Discot var fett. Nu är klockan halv tolv, ska upp 7 imorgon igen. Och ja, ovanpå det så har vi prov imorgon. Som ni märkte så har vi saker att göra hela tiden, och hur ska vi då hinna med prov ..?
Jaja, vi har det bra!
/Flicha

Inga kommentarer: