söndag 5 juni 2011

Stillsam Emma i natten.

Tjena. Sitter här och käkar pringles stillsamt och tyst för att inte  störa någon annan. Denna stillsamma kvällen kan behövas. Eftersom jag hade en VÄLDIGT AWESOME KVÄLL IGÅR!

Var på Häckeberga sjön igår med tjejerna. Vi chillade och badade. Efter det drog jag hem och fick reda på att jag har fått en cykel! yeee, jag fyller år snart, men då är jag i Småland med Davidsson.  Sedan drog jag till Davidsson då vi chillade och grillade. Sedan bestämde vi oss för att spontant dra ner till Häckeberga sjön igen. Vi var ungefär 10 pers som cyklade ner mitt ut i skogen till en sjö bredvid Häckeberga. Alla kastade av sig kläderna och hoppade i med underkläder. Alla utom jag då, som var långsammare än alla andra och hann bara stoppa ner ena foten i vattnet innan alla skrek att vattnet var äckligt och där låg en död fisk. Jag blev inte blött! :D
Alla andra var heeelt äckliga från det andra vattnet och ville bada i den andra sjön senare. Men ingen ville ta på sig sina kläder och våta ner dem. Så vi cyklade ner i underkläder, mötte malmöbor påvägen som grillar där, och plumsade sedan i vattnet. Jag också för den delen.
Vi kom hem vid halv 12 och drog hem vid 1. Jävligt lyckad kväll.



Idag då?

Jo, chillar och dillat vid Häckeberga sjön, fått en liten bränna på axlarna och röd i facet minnsan!

min nya cykel.



//Ems 

Inga kommentarer: