onsdag 8 juni 2011

Vinst mot Helsingborg !

Hallå!

Idag har det varit schtekigt varmt, och min panna är röd som en... som en tomat!

Fotboll i skolan idag. 9 tjejer hade valt fotboll, vilket betydde att vi spelade 4 mot 5, yeeey...! Aja, det gick ändå.
Efter det sprang lite folk triathlon, vilket jag inte kunde vara med på pga min fot. Men vi stack till badet i sportkläder. Och ja, det slutade med att både jag, Emma, Kajsa och Li blev i slängda med kläderna på. Men skönt var det!

Nu har jag precis kommit hem från Helsingborg, samlades 16, och var hemma 22. Heldag typ. Vi mötte Helsingborg/Stattena. Och vi vann med 4-2, yeey! 
Underbart skönt, men som sagt, vi är ju bäst <3

Fussball!


Haha, såg en tönt på stan idag, så jag var tvungen att lägga upp ett foto på honom. Nej med 9:orna hade Spexfoto. (förlåt att jag lade upp bilden Anton, kunde bara inte motstå)


Imorgon är en chill dag i skolan då vi ska bland annat kolla på 9:ornas musikal :)


/ Flicha



Inga kommentarer: