söndag 5 juni 2011

Köpenhamn!

Hej!

Har inte kunnat uppdatera förrän nu.

Fick nämligen reda på i fredags kväll att vi skulle packa, för att vi skulle någonstans" vet inte var, på lördag morgon. Det ända vi visste var att vi skulle sova där i en natt. Det blev Köpenhamn! Vi chekade först in på ett väldigt fint och nytt hotell, som låg bredvid Fields (nordens största shoppingcenter)
Vi gick runt i stan(ströget) första dagen, och shoppade mycket trevliga saker. Jag köpte ett par skor, en konfirmationsklänning och ett halsband :)
Fram mot tre så gick vi in på tivoli , jag, Anton och Erik fick ett åkband. Så vi åkte runt typ överallt ! Demonen är min favorit, den lopade typ 3 gånger och var allmänt rolig. I morse så vaknade vi, och åt en väldigt god hotellfrukost! Efter det så gymmade jag, trots att jag har tre stukade tår, som gör att jag typ inte kan gå. (vilket betyder att jag kommer missa träningen imorgon, buuh! )
Sedan så stack vi till Dragør en väldigt mysig sommarstad, som ligger precis bredvid Köpenhamn. Det finns sjukt mysiga hus, och väldigt god glass !

Sen åkte vi hem, och annars så har jag , Emma , Kajsa & Li cyklat till stenbrottet och badat efter att vi fikade på café på solhjulet som ligger vid veberöd. Så vi har nog cyklat 2-3 mil idag ... (:

Tivoli och vårt hotell från utsidan .
 
Vårt hotellrum ( vi hade 2 lika dana rum ) och utsikten mot Fields!

Dragør , och en helikopter som vi kollade på / den landade precis bredvid oss :)

Dragør !





/ Flicha


1 kommentar:

Anonym sa...

En sådan trevlig resa ni har haft.