onsdag 29 juni 2011

Snart slut...

Tjo.

Nu har jag och Emma peppar till det sista discot, som vi ska på snart!

Idag har vi övat inför konfirmationen, så nu kan vi hur vi ska göra. Jag och Emma ska sjunga en vers var i we are the world.
Efter det så gick vi på stan, och köpte lite saker. Sen åt vi fish and chips, eftersom att vi inte hade gjort det, och det är ett måste om man är i England!
Sen stack vi hem. Senare stack jag ut och sprang, fy fan vad det var varmt, men duktig är jag :)
Sen kom jag hem och packade alla kläder och allt annat skit man har med sig, eller köpt. Fast jag är inte helt klar än. Vi har ju hela dagen imorgon kvar, sen sticker vi tidigt på fredagen. Allt har gått så jäkla snabbt, 3 veckor som kändes som typ inget. Kul har vi iaf haft det, och man har lärt känna massor av underbara människor som vi säkerligen kommer att umgås med mycket i framtiden med.
Ha ett bra liv / Flicha

Inga kommentarer: