onsdag 15 juni 2011

Redan 5:e dagen i Eastbourne...

Hej!

Nu har jag precis städat mina saker i detta lilla rum vi bor i. Man måste verkligen keepa it clean, nnars finns det inget utrymme..
Idag så har det varit som vanligt,först engelska, sen konfirmations kyrklig sak. Efter det det så spelade vi fotboll i parken.Sen shoppade vi lite.Jag köpte ett par sommarskor, ungefär likadana som jag har kollat in på din sko.
Nu har vi nyss ätit, och nu ska vi till stan. Först ska vi till ett café som de annordnar (café där man spelar kort, umgås och kanske fikar tsm? ) Tror jag...
Efter det hade vi planerat att bada i havet !=D

Allt är underbart förutom att vi har halva trosbekännelsen i läxa, och att vi ska leta upp massor av olika sidor i biblen.Palla lixom :(

Sandal



Typ ett par sådana skor köpte jag :)


Nu måste jag nog fixa mig, och kanske t.om. göra läxan om jag orkar.

Den APOSTOLISKA TROSBEKÄNNELSEN
Vi tror på Gud Fader allsmäktig,
himmelens och jordens skapare.
Vi tror ock på Jesus Kristus,
hans enfödde Son, vår Herre,
vilken är avlad av den Helige Ande,
född av jungfrun Maria,
pinad under Pontius Pilatus,
korsfäst, död och begraven,
nederstigen till dödsriket,
på tredje dagen uppstånden igen ifrån de döda,
uppstigen till himmelen,
sittande på allsmäktig Gud Faders högra sida,
därifrån igenkommande till att döma
levande och döda.

Allt det ska vi kunna tills imorgon. Kommer aldrig att lära mig det =O



/ Flicha

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart du kommer att lära dig den och sedan kommer du att komma ihåg den resten av livet. Antingen du vill det eller ej:)
Anonyma mostern