fredag 17 juni 2011

Redan 1 vecka i England !

Hej!

Nu har vi varit i England i en vecka! Tidn går väldigt snabbt måste jag säga.
Vanlig Engelska imorse och sen konfirmation. Vi fick ett prov. Jag måste göra omprov, trots att jag skrev samma saker som en som fick alla rätt på många av de frågorna jag fick fel på, helt sjukt !:(
Sen gick vi och shoppade på primarkt. Jag köpte en jättefin tröja/ mijdrtröja. Sen köpte jag trosor/ bh och midjeskärp. Allt var snyggt , och det kostade bara 12 pund =O sjukt billigt.
Sen tog vi bussen hem och chillade i någon timme , sen stack jag ut och sprang, i regnet. Man
Måste ju hålla sig lite fit, annars kommer jag tappa konditionen ju, och det vill jag inte ^^
Nu ska vi snart se på film.
Imorgon tar vi bussen kl 8 imorgon, för vi ska till Canterbury !
/ Flicha

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är min duktiga dotter. Imorgon ska jag ut och springa i regnet.